tirsdag 16. oktober 2012

Sjøliv

En ny dag er over for denne gang. I morgen gjøres alt klart for ei ny måned på jobb. Lillegutt og pappaen får kvalitetstid alene enn så lenge. Vemodig å reise fra de to, men så vet jeg vi har godt av det alle tre. Fordelene er flere enn ulempene, heldigvis.

At jeg velger å beholde jobben, når det innebærer å være på sjøen og borte fra sønnen halve året er det mange meninger rundt. Heldigvis er det ikke alle andre som skal avgjøre hva som fungerer og hva som er til det beste for min familie. Selvsagt er det tungt å være borte ei måned i gangen. Men det jeg sitter igjen med, iløpet av ei måned hjemme på fri (og da har jeg fri,24/7) er så ufattelig mye.

Neste fritur er det førjul for alt det er verd hjemme på Østerlund. Gleder meg allerede! <3 gutta mine <3
~Carmen~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar